Πέμπτη 10 Σεπτεμβρίου 2009

Ο ευρών αμοιφθήσεται


Παγιδεύτηκα στην έλλειψη.
Τείχος σκληρό αδιαλείπτως έπεφτε
πάνω μου η άρνηση.
Σε τυχαία εκσπερμάτωση άνομων πόθων
γύρεψα λύτρωση.
Στο άναρχο φως για να με οδηγεί ανέκαθεν στόχευα…
Με εύσημα από τις γειτονιές του Αχέροντα,
που μόνιμος του κάτοικος εν τέλει παρέμεινα,
επικροτήθηκα.
Πως έγινε τούτο ποτέ δεν κατάλαβα
και συχνά στο χρησμό της Πυθίας
για το πώς και γιατί απευθύνθηκα.
Τον φταίχτη, που βεβαίως μπορεί
και να ήμουν εγώ, επεκήρυξα
και μεγάλη αμοιβή
σε όποιον τον βρει υποσχέθηκα.
Καταζητείται…
Καταζητείται…
Ο ευρών αμοιφθήσεται…
Καταζητείται…
Όμως μια στυγνή Μήδεια,
με φθόνο πολύ μέσα της
για την από φύση της ανικανότητα,
μια στυγνή Μήδεια που κατά βούληση κατατροπώνει
αλλοιώνοντας την των Σειρήνων αρμονία,
η Άτροπος , ως λέει ο Πλάτων,
ποτέ δεν συλλαμβάνεται.

19 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

μοναδικο...

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Ευχαριστω καλη μου inmusiclost

Ανώνυμος είπε...

φιλη μου καινουργια καλησπέρα

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Kαλησπέρα και σε σένα καλη μου!

Στη διάθεση σου για να ενώσουμε τις "ψυχασθενειες μας" ότι ώρα θες....

Sof είπε...

Εδω νομιζω..δε χωρανε λογια..

Μπραβο Ρικη..

saltatempo είπε...

Πολύ όμορφο!!!!


Καλό Σ/Κ

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Ξέρεις κάτι βρε Καστρινη;
Γράφω απο τότε που θυμάμαι τον εαυτο μου κι όμως....καθε φορά το εχω ανάγκη το μπραβο του κόσμου σαν να ειναι η πρώτη φορα...



Σ' ευχαριστώ για το δικό σου μπράβο

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Σ ευχαριστω κι εσένα φίλε saltatempo


Καλο Σ/Κ επίσης

Sof είπε...

Καλη μου φιλη...
Μπορει να μη σε ξερω απο κοντα..
σε γνωριζω ομως...
Μεσα απο τα ρεπορταζ σου...
Μεσα απο τα βιβλια σου...
Ξερω τι εννοεις..
Κι εγω γραφω...δε θυμαμαι καν απο ποτε..
Υπαρχει μια διαφορα μεταξυ μας..
Εγω γραφω για μενα..και τα διαβαζω μονο εγω..
Νιωθω,οτι αν τα διαβασει αλλος,
ειναι σα να ξεγυμνωνομαι μπροστα του...
Γιαυτο σας αξιζουν συγχαρητηρια σε ολους εσας που μπορειτε και δημοσιοποιητε οτι γραφετε..

Συνεχισε Ρικη..

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Θα ηθελες να μου στειλεις κατι δικο σου να το διαβάσω;

Εγω θα το ηθελα πολυ

Sof είπε...

Οτι κι αν μου ζητησεις θα το κανω ευχαριστως,,,αυτο οχι...
Και μην το παρεις προσωπικα...
Και αλλοι φιλοι μου ζητησαν..
Δεν μπορω να το κανω..
Ισως καποτε..τωρα οχι..

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Όμορφα δια-χειρίστηκες την τέχνη του λόγου...!

Καλημέρα :)

Maria Tzirita είπε...

"Ζόρικο" το ανάγνωσμα, τ'ομολογώ, με τάραξε... Καλημέρα Ρίκη μου, καλή Κυριακή!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Χμμμμμ
"ζόρικο" ....πιθανόν

Δεν αποκλείεται να πήρε χρώμα απο τη "ζόρικη" ζωή μου βρε Μαρία....

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Την αγαπώ τη τέχνη του λόγου τέρας κι όταν ασχολούμαι μαζι της το κάνω με τη ψυχή μου

Κι οτι κάνεις με τη ψυχή σου ειναι όμορφο γιατι εχει τα δικά της ψήγματα πάνω του...

Ψήγματα μιας ψυχής....

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Σέβομαι την επιθυμία σου Καστρινη, θέλω να ξέρεις πάντως πως δεν ήταν θέμα περιέργειας αλλά κάτι βαθύτερο....

Sof είπε...

Το ξερω Ρικη μου.....

Και σ'ευχαριστω γιαυτο..

Ισως καποτε....

Eύη Καφούρου Αλιπράντη είπε...

όντως λίγο σκληρό το γράψιμό σου σε αυτό, αλλά τόσο μα τόσο εντεχνο!
ποιοτικά δοσμένο...

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Δε φοβάμαι τη "σκληράδα" Εβίτα μου...

με χαλκεύει όπως το σιδερο στο αμόνι..."μου δίνει σχήμα"..."με ισίωνει...."


Σε φιλω